Carti de munca 2011: noile carti de munca electronice

Carti de munca 2011: noile carti de munca electronice intra in vigoare de la 1 ianuarie 2011 si inlocuiesc actualele carnete de munca, care vor fi introduse intr-un sistem informatic si datele vor fi preluate in format electronic.

De mai multe luni cei care au incercat la ITM sa-si cumpere carti de munca pentru angajati, au observat ca acest lucru nu a mai fost posibil. Totusi, contractul putea fi inregistrat.

Carti de munca electronice din 2011. Suna ciudat si nu stim exact cum o sa fie. De fapt este vorba de un registru electronic, in care vor fi inregistrate datele primite de la angajatori si unde va fi trecuta vechimea, contributia pentru pensie. Noile carti de munca virtuale, contin evidente la zi pentru fiecare salariat.

3 comentarii:

Anonim spunea...

cand se elibereaza cartile de munca electronice in 2011 ? eu am carnet de munca vechi si cum trebuie sa-l schimb ?

Anonim spunea...

Caut de ceva vreme informatii pe internet legate de noua carte de munca electronica si sunt uimita ca inca nu am gasit nici un comentariu legat de faptul ca aceasta chestie virtuala, pt ca altfel nu o pot numi, este cel putin ciudata si ca mie, ca angajat, nu imi ofera posibilitatea de a fi stapan pe trecutul profesional, birocratic raportandu-ma, intrucat oricand chestia asta virtuala se poate prabusi... ce fac eu la 50-60 de ani, in cazul in care nu am murit de foame sau de boala pana atunci, si vreau sa imi revendic dreptul de a primi pensie , dar doamna de la ITM va spune ca in registrul electronic nu apare vreo informatie despre munca mea

Anonim spunea...

nu trebuie sa schimbi nimic, e inregistrat totul si carnetul de munca il pastrezi acasa. eu m-am interesat si asa mi s-a zis, inca de cand eram in somaj apoi la noul loc de munca, mi-au inapoiat-o ca totul e virtual si nu au ce sa mai faca cu ea.