Declaratie 112 download formular 112 anaf

Declaratie 112 download formular 112 anaf - ultima versiune actualizata la 31 ian.

Program de incarcare, validare formularul D112: pdf inteligent.
Instructiuni de utilizare program:
http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/declunica/d112_pdf_utilizare.pdf

Formularul 112 - se recomandă salvarea locală şi redenumirea fişierului cu o denumire care să cuprindă date de identificare ale contribuabilului pentru care se completeaza, vezi link:
D112_codfiscal_anul_luna.pdf

Download declaratie 112 anaf
http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/declunica/D112_nr143_280111.pdf

5 comentarii:

Anonim spunea...

formular 212 download descarca si de pe site mfinante
e cu instru1ctiuni
sau descarca declaratia 112 anaf e la fel
inlocuieste alte 3 decl
e foarte buna pentru firme si angajatori
formularul acesta trebuia infiintat mai demult sa se eleimine birocratia din Romania

Anonim spunea...

Cu rugamintea de a mi raspunde cine cunoaste corect...
pentru un ONG care abia s-a infiintat si nu a desfasurat nicio activitate retributiva este necesar sa fie depusa aceasta declaratie?Cu multumiri.

Anonim spunea...

Buna ! cand intru pe http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/declunica/D112_nr143_280111.pdf imi zice ca

To view the full contents of this document, you need a later version of the PDF viewer. You can upgrade
to the latest version of Adobe Reader from www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
For further support, go to www.adobe.com/support/products/acrreader.html


ei bine mi-am instalat adobe reader x (ultima versiune) si tot nu il pot vedea cand intru pe link.
Un sfat va rog!

Anonim spunea...

ai rezolvat problema? si eu am aceeasi problema..

Anonim spunea...

la declratia 112 cand adaugi membri consiliu director,fara contract,de ce nu -ti da voie sa completezi cu zero la zile lucrate,de ce nu-adauga la asigurati somaj,daca eu trebuie sa-i calculez? ceva nu e corect.Nu inteleg de ce?
La CAR-uri se retine somaj la membrii consiliului,cine rezilva problema asta?